ПРАВИЛА ПОДАННЯ СТАТТЕЙ ТА ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ
Статті, що надаються до збірки, повинні включати інформаційно-аналітичні та навчально-методичні матеріали з питань навчальної і методичної роботи в процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти (закладах освіти, наукових установ) цивільного захисту.
Мова статей – українська, російська та англійська.
Розмір статей повинен складати не менше трьох повних сторінок тексту (включно зі списком літератури). Текст статті повинен бути представлений у електронному вигляді у текстовому редакторі WORD (версія не нижче 6.0) для WINDOWS.
Текст набирається з полями:
-
верхнє, нижнє − 2 см;
-
праве − 1,5 см;
-
ліве − 3 см.
Без нумерації сторінок; шрифт − Times New Roman; кегль − 14; абзац − 1,25 см; міжрядковий інтервал – 1 см.
Структура тез доповідей
-
Прізвище та ініціали автора (авторів) у правому верхньому куті (шрифт – напівжирний, курсив), вчена ступінь, вчене звання, посада (шрифт – курсив), місце роботи (заклад, установа, організація).
Через рядок.
-
Назва статті з вирівнянням по центру (великі літери, шрифт – напівжирний)
Через рядок.
-
Виклад основного матеріалу.
Рисунки в тексті бажано надавати у чорно-білих тонах.
Через рядок
-
Список використаної літератури, на яку йдеться посилання в тексті.
Список літератури подається у порядку появи посилань у тексті і оформляється згідно з Національним стандартом України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання».
Просимо надіслати свої статті на електронну пошту НМЦ НЗ сфери ЦЗ nmc-nz@dsns.gov.ua (з приміткою «стаття Вісник»).
Друкування у Віснику БЕЗКОШТОВНЕ.
Зразок оформлення статті
Діброва А.А., курсант Львівського державного університету безпеки життєдіяльності;
Вдович С.М., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри практичної психології та педагогіки Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ
ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Формування та розвиток мотиваційної сфери, зокрема професійної мотивації, відіграє важливу роль у процесі розвитку особистості в цілому, сприяє нормальній взаємодії з навколишнім середовищем і життєдіяльності. Саме мотивація є одним з основних елементів структури особистості, яка регулює поведінку, формує світогляд, відіграє роль у виборі життєвого шляху, професійної діяльності та її подальшому вдосконаленні.
Особливо важливе питання професійної мотивації постає у діяльності працівників Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України), починаючи з дослідження мотивів, які спонукають до вибору такої професії та продовжуючи дослідженнями стосовно мотиваційної сфери в роботі рятувальників.
Суспільна поведінка людини, в тому числі й така її форма, як професійна мотивація, є складним соціальним явищем, детермінованим численними факторами (соціально-економічні та соціально-психологічні чинники, особистісні якості, цінності людини тощо). Професійна мотивація – це дія конкретних мотивів, які зумовлюють вибір професії та тривале виконання обов’язків, пов’язаних із нею, вибір місця роботи, бажання звільнитися і т. ін. [1].
Від мотивації залежить, як і в якому напрямі будуть використані різні функціональні здібності. За допомогою мотивації можна пояснити вибір між різними можливими діями, між різними варіантами сприйняття і можливим змістом мислення; крім цього, пояснюється інтенсивність і наполегливість у здійсненні обраної дії та досягнення її результатів [2].
ЛІТЕРАТУРА
1. Згідно з Національним стандартом України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання».